czwartek, 16 lutego 2017

Sowa do autorki

Kochani!

Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odwiedziny i przemiłe komentarze. Co prawda każdemu z Was indywidualnie zawsze odpisuję, ale pragnę raz jeszcze tak zbiorowo Wam podziękować. 
To naprawdę motywuje! 
Wrzucając pierwszą notkę tutaj nie liczyłam na jakiekolwiek zainteresowanie aż tu znienacka, z dnia na dzień, BUM! W dwa dni przekroczyliście 1,5 tys. wyświetleń tego bloga. 
Jestem naprawdę zachwycona i chciałam podziękować Samarze Solveig za udostępnienie bloga na grupie Sevmione PL. Dzięki temu mogłam zyskać tak wielu czytelników! 

Co do tytułu tej notki - dziś na prawej szpalcie wrzucę info o możliwości kontaktu ze mną. Jeśli ktoś z Was chciałby wysłać do mnie sówkę (maila) - zapraszam serdecznie! :)

Pozdrawiam i ściskam mocno,
Melisa Snape 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz