sobota, 21 stycznia 2017

Reguły gry

Cześć!

Bardzo mi miło, że wpadłeś odwiedzić mojego bloga. Zanim jednak zaczniesz czytać opowiadanie, jakim chcę Cię uraczyć, chcę abyś wiedział o kilku rzeczach.

Publikuję tutaj SKOŃCZONE opowiadanie. Nie piszę go na bieżąco. A to oznacza, że nawet jeśli masz pewne sugestie do fabuły - nie zostaną one uwzględnione. 
To jest po prostu skończone dzieło, którego nie zamierzam modyfikować. No, chyba, że wkradła się gdzieś literówka lub inny błąd. 
Jako, że jest to skończone opowiadanie, pisane w Wordzie - rozdziały są długie i będą szatkowane na mniejsze fragmenty (stąd numeracja np. I.2, etc.). Całość ma około 200 stron A4, więc gwarantuję, że lektury Wam nie zabraknie. 

Opowiadanie jest FanFickiem. A to oznacza, że przedstawia pewną alternatywną rzeczywistość w stosunku do tej, którą zaserwowała nam J.K. Rowling. 

Nie będę ukrywać, że moim guru była, jest i będzie Mroczna. Po przeczytaniu kilkanaście razy jej opowiadania odważyłam się napisać swoje. 

Jeśli zatem fani Mrocznej wyczują tutaj podobne elementy jak u Mrocznej - wybaczcie, to jedynie inspiracja, nie próba plagiatu lub skopiowania jej. Bo przedstawiona przeze mnie historia jest zupełnie inna. Przede wszystkim - z większą dozą cukru, choć nie zawsze. 

A skoro o Mrocznej mowa - jeśli przypadkiem kiedyś trafisz na ten blog, wiedz, że dziękuję Ci za Twoje teksty. Za to, że dzięki Tobie mogłam na nowo uciec w świat fantazji świata Harry'ego Pottera i poznać naprawdę piękne alternatywne rzeczywistości. 

Na koniec informuję o tym, iż kopiowanie tego opowiadania jest oczywiście niemile widziane. Po pisaniu go przez pół roku, przywiązałam się do niego i nie chciałabym, aby ktoś sobie je po prostu ukradł. Dlatego uprzejmie proszę - nie rób tego. Nie kopiuj. Szanuj czyjąś pracę.


Życzę miłej lektury,
Melisa Snape
 

2 komentarze:

  1. Witam .
    Przepraszam ale nie mogę się powstrzymać i muszę skomentować . Pierwsza rzecz która bardzo mi się podoba to to że wrzucasz już gotowe opowiadanie . Dzięki temu nie ma ryzyka że nie zostanie skończone albo że przerwy między opublikowanie rozdziałów będą ciągnęły się miesiącami . Drugie co mi się spodobało to inspirowanie się opowiadaniami Mrocznej . Jej " Bez cukru " Jest dla mnie perłą wśród opowiadań typu Sevmione i wątpię że znajdę , inne ,choć trochę mu dorównujące . Piszę to jeszcze przed przeczytaniem Twojego opowiadania i mam wielką nadzieje że znajdę miłą lekturę , która spełni moje oczekiwania .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że opowiadanie spełnia Twoje oczekiwania! :)

      Usuń